Alcatuiti doua propozitii despre toamna:
Prima sa fie simpla,afirmativa,cu verbul la timpul prezent,
A doua propozitie sa fie o intrebare intre ghilimele, dezvoltata,negativa, cu verbul la viitor.

2

Răspunsuri

2014-11-15T09:37:50+02:00
Toamna a venit.
"Toamna, nu vei pleca de la noi?"
32 4 32
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T09:40:45+02:00
Frunzele cad pentru ca a veint Toamna."DE ce taci cand fermecata inima-m spere tine intorc?"
15 3 15