Răspunsuri

2014-11-15T08:55:09+02:00
Andrei a intrat in pământ . Ma joc pe pământ. Am pus mana pe el . Am pus cartea pe masa. Am intrat la liceul.(si daca vrei completezi tu cu un liceu din localitatea ta ) Am intrat in casa .
1 4 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T09:01:12+02:00
Ion scoate o ceapa din pamant.
Am intrat in pamant de rusine cand m-a certat profesoara.

Eu pun cartea pe raft.
Maria isi pune toata increderea in mine.
Pun ramasag ca am dreptate

Eu intru in casa.
Haina mi-a intrat la apa.
aseara am intrat in vorba cu doamna de la parter

2 5 2