Răspunsuri

2014-11-15T08:56:03+02:00
Vara cea calduroasa s-a dus .S-au dus si jocurile din parc unde copii radeau mangaiati de razele soarelui.Acum au ramas banci goale uitate de lume , doar un trecator obosit se mai aseaza sa se odihneasca si sa priveasca la covorul multicolor facut de doamna toamna.Aceasta s-a instalat peste oras si scoate din tolba miresme imbatatoare .Frunze ruginii se-ntind cat vezi cu ochii.Bruma se aseaza usor , vantul sufla duios iar noi asteptam vara
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T10:00:00+02:00
Mama a trimiso pe Maria sa merg in gradina de peste drum. Ea neavand ce sa faca sa dus. Mama ia spus sa culeaga cativa morcovi. Deoarece esa seplictisea repede mai luase inca o prietena pe nume Elena. Ajunse acolo scoase cativa morcovi si obosite fiind se intind la umbra copacilor. Acolo adormira pe cand soarele apunea. Ajuse acasa la mama, mariei ea le spuse intrun cuvant: Va multumesc!
3 3 3