Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T08:33:29+02:00
A-ri-pioa-ra -i,o -semivocale .ioa -triftong Do-reau-eau triftong .a,u -semivocale I-ni-mioa-ra ioa-trifong i,o-semivocale La-cra-mioa-ra ioa -triftong i,o -semivocale .
5 4 5
2014-11-15T09:05:09+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Semivicalele sunt:
i-o aripioara
a-u doreau
i-o inimioara
i-o lacramioara
4 3 4