Răspunsuri

2014-11-15T07:22:41+02:00
Soare blind
padure frumoasa
fori micute
vint calm
vreme urita
nor mare

1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-15T07:33:14+02:00
Soarele  duios                                                                                                     padure deasa (mare, multa)                                                                                flori parfumate                                                                                                    vant puternic                                                                                                       vreme trecatoare                                                                                                nor plumburiu
2 5 2