100 ori deschide acolada 10 ori deschide paranteza patrata si cea rotunda 45 ori x -5 inchide rotunda impartit la 5 + 12 incde patrata ori 2 - 21 inchide aolada + 17 egal cu 25de mii 917.Cat este x?


2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-14T23:03:25+02:00
100 ·{ 10 · [( 45 · x -5 ): 5 + 12 ] · 2 - 21} + 17 =25917

100 ·[ 10 · (9x -1 + 12) · 2 - 21] + 17 =25917

100 ·[ 10 · (9x +11) · 2 - 21] + 17 =25917

100 ·[ 10 · (9x +11) · 2 - 21]=25917-17
100 ·[ 10 · (9x +11) · 2 - 21]=25900
10 · (9x +11) · 2 - 21=25900:100
10 · (9x +11) · 2 - 21=259
10 · (9x +11) · 2=259+21
10 · (9x +11) · 2=280
(9x +11)=280:20
9x +11=14

9x=14-11

9x=3

x=3/9
x=1/3
x=0,33

3 5 3
2014-11-14T23:06:27+02:00
100-{10[45*x-5)/5+12]*2-21}=25900
10(9x-1+12)*2-21=259
20*(9x+11)=280
180x+220=280
180x=60
x=60/180
x=1/3