Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-14T22:49:50+02:00
 Este vorba de lumina refectata in apele cristaline ale raului, astfel stralucind si ele, si producand lumina. Iar salciile care ,,dorm,, nu sunt lasate de rau din cauza luminii, adica daca dormi lumina te deranjeaza. Se mai spune despre salcii ca dorm deoarece salcia este o planta care e aplecata, aratand ca o fiinta lenesa ce doarme-n papuci.
11 4 11
2014-11-15T07:45:59+02:00
Razele soarelui acapareaza râul, iar salciile certandu-se cu râul reflectat in soare ca dorm cat e ziua de lunga .
2 4 2