Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-14T22:25:54+02:00
Imparatul Qin Shi Huangdi e cel care a inceput construirea Marelui Zid Chinezesc
Bravo! stiam dar vroiam sa vad daca stie cineva. te-ai uitat pe net?
da sa uitat pe net deoarece este greu de memorat un asemenea nu me mai ales cand vine vorba de scris
uite ca mie nu mi-a fost greu... am citit vara asta o carte in care a fost vorba putin si despre el:P
2014-11-14T22:35:37+02:00