Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-14T21:49:17+02:00
X+Y+Z=458
X= Y+70
Z=2Y
---------------------------------------
X=?
Y=?
Z=?
-------------------
Y+70+Y+2Y=458
4Y+70=458
4Y=458-70
4Y=388
Y=388:4
Y=97 carti in a 2a
X=97+70
X= 167 carti in prima
Z=2x(ori) 97
Z= 194 carti in a trei

10 4 10
2014-11-14T21:50:28+02:00
A+b+c=458
a=70+b
c=2b
70+b+b+2b=458
4b=458-70
b=388:4
b=97 carti in a2a lada
a+97+2x97=458
a+291=458
a=458-291
a=167 carti in prima lada
167+97+c=458
264+c=458
c=458-264
c=194 carti in a3a lada

1 5 1