Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-14T22:04:20+02:00
Într-o zi mama a ales fasole boabe ca să facă supă. Am ajutat-o și eu. Mama a spălat bine fasolea și a pus-o într-o oală mare să fiarbă. A mai adăugat și alte legume: morcov, pătrunjel, ardei, ceapă, țelină și roșii.
Eram tare curios să văd cum fierb legumele și de aceea mi-am aruncat o privire în oală. Supa fierbea cu clocote mari, iar legumele se amestecaseră între ele.
Din imaginația mea, parcă le-am auzit cum se certau între ele:
- Vezi că mă lovești! spunea ceapa morcovului.
- Nu eu, ardeiul!
- Boabele de fasole sunt de vină! spuseseră toate celelalte legume.
- Ne sufocăm și n-avem aer! spuseră toate în cor.
M-am trezit din buimăceală și am plecat să citesc. După puțin timp, mama m-a chemat la masă. Pe masă era un castronel plin cu supă aburindă.
Era o liniște deplină.
Am mâncat supa de legume cu poftă!



1 5 1
2014-11-14T22:10:02+02:00
Am plecat in gradina sa adun legume pentru supa.Era o zi racoroasa.Cand am ajuns am auzit cateva glasuri subtiri: -Ai grija!Spatiu!hey! -Cine a vorbit!? -Noi legumele!Asteptam sa fim gatite. -Cum?!Vreti sa fiti gatite!? Da!In general nu am vrea dar asta e soarta. Eu le-am pus in oala si cand am mancat supa ma gandeam la bietele legume.
1 1 1