Varsta tatalui este in prezent cu 24 de ani mai mare decat varsta fiului.Peste 7 ani varsta tatalui va fi de 4 ori mai mare decat varsta fiului.Ce varsta are tatal si fiul in prezent?

VA MULTUMESC MULT! :D





2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-14T21:36:47+02:00
T /-------/...24.....
f  /-------/

peste 7 ani
T /-------/--------/-------/--------/
f  /-------/.........24.............
24-suma a 3 segm egale
24:3=8 ani are fiul peste 7 ani
acum fiul are 1 an
          tata are 25 ani


2014-11-14T22:10:01+02:00
24\3=8 fiul peste 7 ani =>acum--fiu=1 an  si tata=25 ani