Răspunsuri

  • Pio
  • Ambiţios
2014-11-14T21:27:28+02:00
Nu e nevoie de declaratii trebuie doar sa ii zici ca iti place de el ...
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-14T22:04:35+02:00
Scrie o scrisoare pentru el, foleseste-te de talentul tau si alte chestii, dar sa nu i-o dai cand este cu prietenii, astfel fei sfarsi batjocorita de ei.
O alta cale este sa incepi sa te imprietenesti cu el, sa vorbiti, sa fii buna si multe alte chestii. Sper ca te-am ajutat! Bafta! :))))