Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-14T21:42:58+02:00
P=110cm
------------------------------------/
A = ?
------------------------------------//
{ L si l } d.p cu {14 si 8}


L/14 = l/8 = k

L = 14k
l=8k

P=2(l+L)
110=2(14k+8k)
55 = 14k+8k
55 = 22k
k = 2,5

L = 14*2,5 = 35
l = 8*2,5 = 20

A = L * l = 35 * 20 =700cm^2
2014-11-14T22:07:10+02:00
L/l = 14/8   ⇒8 L = 14 l  ⇒ 4 L = 7 l
P = 2 L+ 2 l = 110
P = 2 * 7 l + 2 l  = 110
          4
 14 l + 8 l  = 440
22 l = 440 
l = 440 : 22
l = 20 cm
8 L = 14 l
8 L = 14 * 20
8 L = 280
L = 280 : 8
L = 35 cm
A = L * l
A = 35 * 20
A = 700cm²

1 5 1