Răspunsuri

2014-11-14T21:31:43+02:00
Septembrie este festivalul lini deoarece in luna septembrie se culeg roadele toamnei
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-14T21:39:44+02:00
Luna septembrie este luna cea mai bogata a toamnei. Pentru a sarbatori aceasta luna si pentru a culege roadele impreuna Organizatia ............. va organiza pe data de 3.09.2014, la ora 18:00, in sala de festivitati a Restaurantului ................... Festivalul lunii Septembrie. Invitati: ....................... si un invitat SURPRIZA, special pentru dv. Va asteptam cu drag!!!