Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-14T21:29:53+02:00
De dimineata am auzit cocosul trigand "cucurigu".Era clar o noua zi d e vara.Am deschis larg ferestrele si o adiere calda imi inunda camera.Primele raze ale soarelui imi patrundeau in camera.Parfumul placut al trandafirilor imi improspatau camera.
Mai apoi urma sa ies in livada si sa ma bucur la umbra copacilor de frumoasa zi de vara.In livada stand pe iarba admiram albinutele harnice ce isi adunau polen sa faca miere si fluturii multicolori ce imi ieseau in fata ochilor.Razlet gaseai cate o panza de paianjen la care paienjenita lucra cu maiestie sa isi teasa plasa.Buburuzele zburau nestingherite.
Totul era atat de minunat si toate acestea se intamplau intr-o frumoasa zi d evara.
117 4 117
2014-11-14T21:33:43+02:00
Era o zi de vara calduroasa si plina de veselie.
Fluturii zburau ageri printre florile cu parfumul lor imbietor.Pasarelele te dadeau pe spate cu doinele lor de vara.Vantul adia usor clatinand frunzele pomilor.Floarile se mandreu cu petalele lor uimitoare colorate in fel de fel de culori aprinse.

Acesta este un fragment.. Ai putea sa te folosesti de el in compunerea ta! :)
44 3 44
Stai..imi pare rau dar vreau sa modific ceva:in loc de „te dadeau pe spate” e mai bine sa scrii te incantau.Ok?