Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-14T21:22:59+02:00
Se numeste unghi adiacent unghiul care are o latura comuna
doua unghiuri sunt adiacente daca au acelasi varf, o latura comuna, iar celelalte doua laturi sunt de o parte si de alta a laturii comune.
2014-11-14T21:26:14+02:00
Unghiuri adiacente sunt unghiuri care au același vârf, o latură comună și se află de o parte și de alta a laturii comune.
4 5 4