Răspunsuri

2014-11-14T21:13:46+02:00
Din cauza emotiilor, ea a luat libretul gresit. Se straduia neincetat sa ia livretul cat mai repede Nu vorbeste deloc literal prietenul tau. Textul literar creeat de Alina a fost extraordinar. Temporal e mai bine asa. Din pacate temporar nu este acasa. A ajuns sa aiva o dependenta de aceea fata. Avea 3 dependinte in noul apartament.
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-14T21:29:46+02:00
Profesorul de muzica ne-a aratat propriul sau libret.
Bunicul si-a recitit livretul militar.
El transcrie textul literar.
La matematica am scris literal toate formulele.
Toamna temporal cad frunzele de pe copaci.
Acest magazin este inchis temporar.
Linga casa bunicilor mei este construita o dependinta.

Scuze,dar cu dependenta nu stiu.


1 5 1