Răspunsuri

2014-11-14T20:50:29+02:00
Viteza luminii in vid este calculata adica e constanta adica 300 000 de km/s
nu se calculeaza
* pe viitor incearca sa fii mai clar, cu greu se intelege ce vrei sa spui - cam asa: VITEZA LUMINII NU SE CALCULEAZA, DEOARECE ESTE O CONSTANTA ... ...prea multi ,,adica'' :)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-14T20:50:35+02:00
N= viteza luminii in vid / viteza luminii in mediul respectic
2 5 2