Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-14T20:47:52+02:00
Sa mearga la scoala,sa ii respecte pe cei din jurul sau,sa respecte lucrurile din orasul sau (sa nu dea cu spray cladirile,sa arunce pietre in fereastra..etc..)
1 5 1
2014-11-14T20:48:43+02:00
Sa invete Sa scrie Sa fie respectuos Sa ii ajute pe colegi Sa nu ii jigneasca
Sa asculte cu atentie ce spune colegul sau
ms mult
Cpl
SA NU VORBEASCA URAT
E cel mai bun?