Răspunsuri

2014-11-14T20:42:50+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A+a+2+a+4=408
3a+6=408
3a=408-6
3a=402
a=402:3
a=134
nr sunt 134,136,138
proba:134+136+138=408
a+a+2+a+4=408
3a+6=408
3a=408-6
3a=402
a=402:3
a=134
nr sunt 134,136,138
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-14T20:55:15+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
a \\ a+2 \\ a+4 \\----\\3a+6=408 \\3a=408-6 \\3a=402 \\ a=402:3 \\\ \boxed{a=134} \\  \\ \boxed{a+2=136} \\ \boxed{a+4=138} \\ \\\boxed{Numerele \ sunt :134;136;138} \\  \\ \\ \boxed{Verificare :134+136+138=408}
6 5 6