Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-14T20:41:45+02:00
Bunicul meu este arbitrarla stadion.
Marin este dependen de calculato.
Sora mea mai inerveaza in fiecare zi.
Neuroni se eberveaza foarte des.( aceasta propozitie nu sitiu sigur daca este buna) :)
te rog cu dependenta si dependinta imi spui ?
Alin este dependent de ciocolata. Calin si-a facut o dependinta de a se juca foarte mult la calculator (adica in fiecare zi )
2014-11-14T20:44:10+02:00
La meciul de ieri arbitrul a facut o arbitrare corecta.-arbitrar El ma enerveaza foarte tare.-enerveaza meschiul de la picior s-a inervat.-a inerva eu sunt dependent de scris.-dependent Eu stau in dependinta.