MIhai are 35 de lei. Cumpara un ghiozdat la 21 de lei. Suma ramasa, o inparte la 7 prieteni
Msk.
Npc
(53-26):4
nicu are 35 de jucari si da 21 de jucari iar restul le imparte la cei 7 frati ai sai.

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-09T12:42:23+02:00
La un magazin sa-u adus 35 kg mere.din ele s-au vandut21 kg. si  kg ce au ramas au fast impartite la 7 angajati. cate kg a primit fiecare angajat.
3 5 3
2014-03-09T14:54:17+02:00
Mirela are 35 timbre,ii da prietenului 21.timbrele ramase le imparte la 7 copii.
          Cate timbre mai are mirela?
1 5 1