Răspunsuri

2014-11-14T20:21:53+02:00
Bunica a dat jos din pod un codru de sapun.
Pe magura satului s-a asternut ceata.
Un prepelicar a fost ranit de o alica.
Triumful credintei este o doctrina importanta pentru un crestin.
9 3 9
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-11-14T20:24:08+02:00
Eu am fost ieri in codru.                                                                                       Magura este asa de frumoasa.                                                                            Andrei are un prepelicar.                                                                                    Eu cred in triumful binelui.                                                                                  Triumful credintei este norocos.
Vlad isi doreste de ziua lui un prepelicar
mihai eminescu prin imaginatie si personificare a putut sa vorbeasca cu un codru
Baiatul a pierdut credinta in triumful binelui
eu sunt di partea credintei ortodoxe