Răspunsuri

2014-11-14T20:16:23+02:00
2 rad5+3rad5-15rad5=-10 rad5
5rad17-24rad2+9rad3
4rad2-21rad2+30rad2=13rad2
6rad7-10rad2+8rad2=6rad7-2rad2
30-20rad5+2rad130

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-14T20:24:34+02:00
√20+√45-3√125=2√5+3√5-15√5=-10√5
5√17-6√48+4√243=5√17-24√3+36√3=5√17+12√3
√32-7√18+3√200=4√2-21√2+30√2=13√2
3√28-5√8+6√128=6√7-10√2+48√2=6√7+38√2
√900-√2000+√520=
30-20√5+2√130
1 5 1