Răspunsuri

2014-11-14T19:53:33+02:00
Un prieten este la mine...adv. O,o,o,iarna o .....interjectie Tot este frumos la casa ta.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-14T20:21:30+02:00
Am pus pe masa un caiet. - articol nehotarat
Vrei un mar sau doua?- numeral

Am nevoie de o carte.- articol nehotarat
O vad adesea pe strada. - pronume personal

Toti romanii vor pace.- adjectiv nehotarat
Toti vor pace. -  pronume nehotarat
multumesc
mai am nevoie de ajutor
se mai poate?
Daca stiu, cu placere.
uitati-va la mine la profil,este cu o compunere.MULTUMESC ANTICIPAT!