Răspunsuri

2014-11-14T19:37:43+02:00
Infinitiv
supin
gerunziu
participiu
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Infinitiv supin gerunziu participiu
Bravo multumesc
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-14T19:39:10+02:00
Modurile nepersonale ale verbului sunt cele care nu pot avea funcția sintactica de PREDICAT (nepredicative)

Exemplu ''A munci'' 

Supin: de muncit
Participiu: muncit 
Gerunziu: muncind 
Infinitiv : a munci 
Comentariul a fost şters
Vai si eu
Comentariul a fost şters
Fa si eu
Am vrut sa spun da si eu