Răspunsuri

2014-11-14T19:32:23+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-14T19:40:11+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
 \frac{16}{10}  · 15 =9 baieti
15+9=24 elevi
1 5 1