Răspunsuri

2014-11-14T19:13:22+02:00
Pastelul in poezie e etunci cind este ceva despre natura eu tiam dat ideea si tu gindestete mai departe.OK?:D
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-14T19:14:20+02:00
Prima data scrii definitia pastelului si date despre autor si opera lui.
Apoi arati de ce este pastel specificand trasaturi ale acestuia. Trebuie sa dai exemple din text.
In final zici "Cu ajutorul celor de mai sus putem demosntra ca opera x este pastel"

e destul de usor..
Sper sa iti fie de ajutor
1 5 1