Răspunsuri

2014-11-14T18:59:00+02:00
(72 la puterea 3x9)la puterea 25 : 8 la puterea 8
72x72x72=373248
(373248x9)la puterea 25 : 8 la puterea 8
3359232 la puterea 25 : 8 la puterea 8

P.S: Mai sus de la puterea a patra nu calculezi deoarece iti da un rezultat prea mare.
Sper ca ti-am fost de ajutor. 

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-14T19:07:33+02:00
(74-2^3·3^2)^25:8^8=
(74-8·9)^25:8=
=(2^25:2^3=
=2^22
2 5 2