Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-14T18:53:36+02:00
Ambasadele'' si ''straine' pleonasm 
propozitia corecta este: La receptia data de ambasade s-a servit sprit.
20 4 20
2014-11-14T18:55:23+02:00
''ambasadele'' si ''straine' sunt cuvinte care formeaza un pleonasm in acelasi caz se afla si cuvintele ''sprit'' si ''vin''.
propozitia corecta este: La receptia data de ambasade s-a servit sprit.
18 4 18