Răspunsuri

2014-11-14T19:56:30+02:00
Volumul in fizica ,definitia lui este intindere sau marimea spatiului pe care il ocupa un corp,aflata cu ajutorul unei formule.deci tu poti volumul unei file de carti prin masurare, cu rigla. fila nu se poate cantari, ea se poate masura, ok?
1 2 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-14T19:59:23+02:00
Volumul in fizica ,definitia lui este intindere sau marimea spatiului pe care il ocupa un corp,aflata cu ajutorul unei formule.deci tu poti volumul unei file de prin masurare
2 3 2