Răspunsuri

2014-11-14T18:38:09+02:00
O femeie perfecta nu exista,fiecare femeie/fata este frumoasa si desteapta in felul ei.
Dar daca vrei obligatoriu o femeie perfecta :D poti sa te descrii,deoarece trebuie sa te apreciezi :D
Ma refeream in mintea fiecaruia
Mersi oricum ca te-ai deranjat sa scri :)
nu-i deranj :) imi pare rau ca n-am putut sa te ajut complet
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-14T18:40:18+02:00
Nu exista omul perfect.Atunci cand unui om ii place , iubeste o persoana o considera perfecta pentru el .O femeie perfecta pentru cineva ,este independenta ,lucreaza, face mancare si curat.Altii considera ca femeia perfecta depinde de el , sta acasa si nu face nimic.Dar o femeie este mai perfecta decat un barbat deoarece,are grija de copii , face treburile casnice iar unele mai si lucreaza , au grija si de ele ,respect persoanele din jur si pe ea.Deci putem spune ca femeile sunt "aproape perfecte."