Răspunsuri

2014-11-14T18:36:18+02:00
Cruciadele au fost expediții militare ale feudalilor apuseni cu scopul de a cuceri și coloniza regiuni din Orientul Apropiat, îndeosebi Palestina și Ierusalimul.
* pretextul a fost de ordin religios, insa adevaratul scop a fost cel care l-ai spus tu
multumesc
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-14T18:38:17+02:00
    Pretextul a fost de ordin religios - cucerirea mormantului lui Iisus de la Ierusalim (cruciatii purtau pe imbracaminte semnul crucii).