Traduceti VA rog1- elle veut sortir par un temps pareil?
2-je veux aller en provence.
3-on peut inviter philippe pour samedi
4-je vais vous presenter la france toristique.
a) tu as tort il y fait trop chaud en cette saison
b)d'accord
e)il n'en est pas question
d) C'est super.

2

Răspunsuri

2014-11-14T18:34:58+02:00
3 putem invita philippe pentru sâmbătă 4 -I va prezenta toristique France. a) te înșeli acolo prea cald în acest sezon b ) sunt de acord e ) nu contează d ) Este un lucru extraordinar .
1 1 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-14T22:14:31+02:00
1-Vrea sa iasa pe vremea asta?
2-Vreau să merg la Provence.
3-Il putem invita pe Philippe pentru sâmbătă
4-Il va prezenta turistilor Frantei
a) te înșeli acolo este prea cald în acest sezon
b) sunt de acord
e) nu contează
d) este un lucru extraordinar
1 5 1