Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-14T18:30:18+02:00
Ceva dragut si simplu,pe care il poti crea singura.
Pentru mama ta sau bunica : poti face o inimioara,sau un fluturas ceva gingas si frumos.
Acum depinde si de persoana care vrei sa primeasca scrisoare :D
Sper ca te-am ajutat :)

2014-11-14T18:31:26+02:00
Parerea mea e ca ar trebui sa desenezi ceva legat cu ce doresti sa scrii..ex:ii scrii matusei tale si ea este la o distanta foarte mare,ii scrii acolo ca iti este dor de ea si un desen ca o iubesti si in acel desen o iei in brate.