Alcatuiti enunturi prin care sa aratati semnele aparitiei tomamnei , asa cum sunt ele surprinse in versurile de mai sus .
Versurile sunt :
A trecut intai o boare
Pe deasupra viilor
Si-a furat de prin ponoare
Puful papadiilor

Un salcam privi spre munte
Mandru ca o flamura .
Solzii frunzelor marunte
S-au zburlit pe-o ramura
(George Topirceanu -Rapsodii de toamna)
Sper ca ma ajuta si pe mine cineva . Multumesc :)

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-14T18:16:30+02:00
Toamna cade boarea. Vantul racoros sufla puful papadiilor. Salcamului i-au cazut frunzele. Sper ca iti plac. Cu placere! :-)
83 4 83
2014-11-14T18:20:59+02:00
1. O boare usoara trece pe deasupra viilor furand si puful papadiilor de prin ponoare.

2. Salcamul zgribulit de frig priveste spre munti sa vada daca se arata Toamna.
53 4 53