Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-14T18:08:33+02:00
Acum la pretul de doar 5 lei. Nu ratati oferta . Calcaz e doar acum la 9 lei .
Da stiu nu ? :)))
Eu un cal vazator
:))
:)
Costa mai putin vine Oana Zavoranu la mine :))
2014-11-14T18:09:11+02:00
Pentru Sarbatoarea Pastelui vand cozonaci de casa din ingrediente 100 % naturale, fara coloranti sau aditivi, proaspeti si pufosi cu crema de cacao, nuca, rahat, stafide dupa preferinte.Un cozonac cantareste un kilogram. Cozonacii se prepara doar pe baza de comanda astfel vor fi proaspeti. La comenzi de peste 2 cozonaci, un cozonac are pretul de 27 lei iar livrarea se face gratis la domiciliu. Paste fericit! sper ca te-am ajutat. daca mai ai nevoie de ceva imi lasi mesaj si te mai ajut:d
cele mai mici preturi la magazinul *steleuta*1000 procente reducere de exemplu pop-corn-ingetata
acum la doar 4 lei fairy.cumparati oameni buni!!!! e bine?