Răspunsuri

2014-11-14T17:53:19+02:00
Pai poti sa scrii despre orice: copilarie; carti si filme, profesori, colegi...
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-14T17:53:25+02:00
                                                   Romania, sub zapada: 

Zapada face in continuare probleme, marti. Scolile din Bucuresti si din judetele ce vor intra din nou sub avertizare cod portocaliu vor ramane inchise. De miercuri, meteorologii anunta ca se intoarce vremea rea si vom avea din nou cod portocaliu de viscol, valabil pentru 14 judete, intre orele 06.00 si 23.00. 
1 5 1