Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-14T17:48:16+02:00
Comunicarea intre prieteni este unul din cele mai importante aspecte din cadrul unei relatii intre adolescenti. Este incurajator sa stii ca oricand ai o nemulumire, o idee, o rugaminte, un secret, ai posibilitatea sa discuti cu prietenii tai.Ideal ar fi, ca atat tu cat si prietenii tai sau prietenul tau cel mai bun, sa discutati despre orice fara retineri. Comunicarea deschisa este un element de baza intr-o relatie de prietenie sanatoasa si de durata.Atunci cand apar probleme de comunicare sau treci prin experiente dificile, vei avea momente in care simti ca nu poti discuta cu prietenii tai. Uneori, ai tendinta sa ignori un sentiment de incertitudine, mai ales atunci cand simti ca ceva nu este in regula sau ca prietenii tai iti ascund ceva.Alteori, adolecentii aleg sa lase o prietenie sa dispara incet, fara conflicte sau certuri, in dorinta de a evita o confruntare directa cu prietenul / prietena lor.Este insa o reala provocare pentru orice prietenie, exprimarea nemultumirilor si rezolvarea conflictelor. Indiferent de cauza, neintelegerile pot fi rezolvate printr-o comunicare curajoasa si eficienta.Rezolvarea conflictelor este grea, dar o prietenie adevarata merita acest efort. Daca iti pui toata energia in imbunatatirea comunicarii, este foarte probabil sa ai o relatie de prietenie sanatoasa care va dura de-a lungul anilor.
2014-11-14T18:00:04+02:00
Comunicarea intre prieteni
comunicarea intr prieteni este un lucru foarte imporatnt.puteti afla;o nemultumire,un sfat,o rugaminte ,o multumire etc.