Răspunsuri

2014-11-14T17:43:44+02:00
Tata-36  fiii-14(peste 1 an)
tata-37  fii-16(peste 2 ani)
tata-38  fii-18(peste 3 ani)
tata-39  fiii -20(peste 4ani)
tata-40  fii-22(Peste 5 ani)
............
41-24
42-26
43-28
44-30
45-32
46-38
47-40
48-42
49-44
50-46
51-48
52-50
53-52
54-54
deci peste 19 ani

Vreau un răspuns logic.Din care sa pot intelege ceva
deci numaram peste fiecare an adaugam un an tatalui si 2 ani fiilor (deaoarece sunt doi fii si fiecare+1an)cind cifrele vor fi egale atunci virstele vor fi la fel
puneme ca cea mai buna deoarece tiam dat si explicatie la 2 probleme
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-14T17:44:16+02:00