Răspunsuri

2014-11-14T17:46:27+02:00
Imagineaza-ti ca esti intr-un taram de versuri , de poezi ... descrie ce vezi , ce iti place , cu cine te-ai intalinit in acel taram . Am avut si eu tema aceasta si asa am fecut , iar profa a zis ca este bine

3 2 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-14T18:35:38+02:00
Poeta cu fruntea inalta si cu ochii de un albastru patrunzator m-a invitat intr-o calatoria pe raul Epitetelor care strabatea tara Poeziei. M-am urcat plina de emotie in barca ei care mirosea foarte tare a cerneala si am inceput sa privesc cu uimire lucrurile din jurul meu. Poeta a inceput sa imi arate cum rimele care sareau ca pestii si care ne stropeau si ne faceau sa radem. In departare, vedeam cum un vulcan arunca in toata partile cu versuri care de care mai spectaculoase. Pe maluri, florile isi trimitea parfumul figurilor de stil catre harnicele albine care culegeau polenul si il transformau in nectarul inspiratiei. I-am multumit poetei care imi zambea fericita, pentru aceasta calatorie fantastica si mi-am propus sa revin in Tara Poeziei ori de cate ori va fi posibil.
9 3 9