Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-14T17:38:35+02:00
1:Strange-ti mizeria.
2:Nu poluati mediul.
3:Economisiti multa apa si energie electrica.
4:Salvati planeta.
5:Aveti grija de copaci.(ei ne dau oxigen)
6:Ocroteste plantele.
7:Nu arunca gunoi pe jos.
8:Nu arunca substante chimice in rauri,ape etc.
9:Nu faceti mizerie.
10:Ocrotiti mediul inconjurator.
 =))))
Il marchezi ca cel mai bun te rooooooog!!!!!!>?????????????
Cand o sa ma lase,DA! :)
ok :8 ms
Gata
ms muuuuult de tooot :*
2014-11-14T17:48:00+02:00
Nu folositi prea mult masina. Nu aruncati ambalaje pe jos. Nu varsati lichide daunatoare in mare. Nu aprindeti focuri langa padure.  Reciclati deseurile. Nu abandonati baterii la masini.  atat mi-a venit in minte
2 2 2