Răspunsuri

2014-11-14T17:19:58+02:00
Epitet , Comparatie 
----------------------- personificare

3 3 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-14T17:21:00+02:00
epitete („blajin, cuminte”), comparaţii („ca fruntea ta”; „ca strălucirea”), personificarea („şi-un trandafir crescut în umbră moare / Şi soare nu-i să-i plângă risipirea”), metafora („soră cu sfiala”, „muceniţă”), repetiţia („poveste nu-i mai jalnic povestită”), inversiunea („pe buza ta n-a tremurat ispita”, „rele ursitoare”).
  Sper ca te-am ajutat, m-ai ajuta dindu-mi cel mai bun raspuns !!!
Mulțumesc mult
Cu placere !!!
Te rog nu imi zici si imaginile artistice?
ati trimit in privat