este cea mai simpla problema sora mea din clasa a5a o stie
Într-adevăr,dar asta nu înseamnă că este un abuz.În clasa a cincea se învață diferențierea din CU și DE ATÂTEA ORI.

Răspunsuri

2014-11-14T17:20:01+02:00
8-4=4
10-4=6
9-4=5
7-4=3

Astea sunt raspunsurile
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-14T17:22:26+02:00
Când scrie CU 4 mai mici decât ,înseamnă că facem scădere
8-4=4
10-4=6
9-4=5
7-4=3

Sper că te-am ajutat.Multă baftă! :*
2 5 2