1.Suma a doua nr este 23.Aflati nr stiind ca unul dintre ele este cu 15 mai mare decat celalalt. 2.Diferenta a doua nr este 7.Primul nr este cu 1 mai mare decat dublul celuilalt.Aflati cele doua nr. 3.Media aritmetica dintre un numar natural si dublul sau este egala cu 21.Aflati cele doua numere.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-14T17:19:28+02:00
Problema 1
a+b = 23

a=15+b

15+b+b = 23

15+2b = 23
2b = 23-15
2b = 8
b=4

a=19
b=4

Problema 2

a-b = 7
a = 2b+1
2b+1-b = 7
b+1 = 7
b = 6
a = 7+6
a = 13

Problema 3

\frac{a+2a}{2}  = 21

3a = 42 

a = 14

2b = 28

Sper ca ai inteles ! Succes.
2 5 2
2014-11-14T17:19:35+02:00