Răspunsuri

2014-11-14T17:13:25+02:00
membrana fibroasa
membrana vasculara
membrana nervoasa

Mersi...la ochi,nu?
Tunica externa sau sclerotica ce formeaza la exterior corneea +tunica mijlocie sau coroida unde se afla pata galbena si cea oarba+tunica interioara numita retina.. pe ea aflandu.se irisul si pupila
Scz.pt greseli daca sunt: )
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-14T17:17:02+02:00
Globul ocular are o structura formata din trei membrane,acestea sunt:-membrana externa numita sclerotica,membrana mijlocie numita uveea si a treia este retina.