Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-14T17:07:34+02:00
   Geto-dacii reprezintă denumirea sub care au intrat în istorie triburile tracice din spaţiul carpato-dunărean, popor de origine indo-europeană.  Geto-dacii sunt getii sau dacii sau daco-getii :).
4 5 4
2014-11-14T17:07:52+02:00
Geto-dacii, erau numiti de izvoarele grecesti getii si de cele romane dacii.
Acestia faceau parte din triburi tracice.
Formau triburi si acele triburi erau coduse de un sef militar.

1 5 1