''Dumnezeu, prima oara,
Cand a plans printre astre
El a plans peste tara
Cu lacrima limbii noastre..''

stie cineva cum se numeste.. stiu doar ca e scrisa de Adrian Paunescu.. dar, nu stiu cum se numeste.. o am de scris pe toata dar eu va cer doar titlul.. pleseee!!

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-14T17:00:03+02:00
Titlul este Pentru ea.Si din cate stiu eu a fost scrisa de Grigore Vieru.
1 5 1
2014-11-14T17:01:06+02:00
Autorul este Grigore Vieru. Poezia se numeste "Pentru Ea"

1 5 1