Intr-o parcare sunt 25 de masini rosii ,de 2 ori mai multe masini albe ,iar albastre , de 5 ori mai putine decat ,asinile rosii si albe la un loc. Scrieti intrebare si rezolvati problema.urgentttttttttttt!!!!!!!

2
Câte mașini albe sunt? 25×2=50, 2) câte mașini albastre sunt? (25+50) ÷5=75÷5=15

Răspunsuri

2014-11-14T16:48:23+02:00
1cate masini albe sunt in parcare?
25ori2=.....

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-14T16:50:00+02:00
25x2=50( masini albe)  
25+50=75 (masini albe  si rosii)
75:5=15 (masini albastre)