Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-14T16:42:29+02:00
Hei. Cumpara-ti aceasta bicicleta pentru fericirea copiilor dumneavoastra. Este la un pret unic pe care sigur nu o sa-l mai gasiti. Calitate garantata. Va asteptam la toate magazinele din reteaua noastra.
11 4 11
2014-11-14T16:46:44+02:00
 Biciclete la preturi mai bune decat in prin sezon. Comanda acum de black friday peste 1000 de modele! Dacă doriti să ne contactati numărul de mobil 07 23 ** ** ** sau fax 02 69 ** ** **. Vă asteptăm să cumpărati cât mai multe biciclete de diferite mărimi si culori , nou noute!
9 3 9